Bestuur

Een korte kennismaking met het bestuur, samen met een overkoepelende stichting zorgen ze ervoor dat de scouting draaiende blijft.

Dit is Mark, de voorzitter. Als oud-leiding draait Mark al jaren mee en heeft dus al veel ervaring met onze scouting. Vanuit zijn positie als voorzitter leidt hij onder andere onze groepsraden, adviseert de stafleden waar nodig en houdt namens de scouting contact met de stichting.

Hoi, Ik ben Karen, getrouwd en moeder van 2 zoons. Doordat de oudste sinds 2021 bij de Welpen zit, heb ik af en toe kennis mogen maken met sfeer die er bij Don Bosco heerst. Nadat de voorzitter aangaf tijdens het overvliegweekend dat de functie van secretaris nog vacant was, heb ik gereageerd. Zo kan ik vaker van de sfeer proeven en leer ik Don Bosco en de scouting in het algemeen, beter kennen. Ook leuk voor mijn zoon 😉.

Ik ben Frans, de penningmeester. Ik houd mij bezig net de financiën van de Scouting. Zorg dat de rekeningen betaald worden en dat de contributie bij de juiste speltakken terecht komt. Ook verzorg ik de verdeling van inkomsten door acties (zoals bijvoorbeeld de jaarlijkse Rommelmarkt), naar de diverse speltakken.

Groepsbegeleider Paul