Bevers

Houd je van knutselen, spelletjes en buiten spelen? Dan zijn de bevers echt iets voor jou! Deze groep voor jongens en meisjes van 4 tot 7 jaar doet ieder weekend iets leuks. De ene keer is dat een spel in de bossen, de andere keer knutselen ze iets moois op de blokhut. Lijkt je dit leuk, kom dan een keer kijken op zaterdag (van 14.00 tot 17.00). Voor meer informatie over de bevers kunt u mailen naar bevers@donboscogeldrop.nl.

Maak kennis met het beverstafteam

Hoi hoi, ik ben Fleur Kleur. Zoals je misschien al wel gezien hebt, ben ik iemand die van knutselen en kleuren houdt. Samen met jullie wil ik graag verhalen lezen, onze eigen kleren maken en toneelstukjes bedenken. Maar ik vind het ook heel leuk om een boomhut te versieren. Vind jij dit ook leuk kom dan gezellig een keer bij ons spelen !! Hopelijk kunnen we snel samen een mooie tekening of schilderij maken.

Lange Doener, zo noemen ze mij. Ik leer de bevers graag nieuwe dingen. Zelf reis ik ook graag en als ik dan iets nieuws gezien heb, vertel ik daar over bij de bevers. Ik vind de kringgesprekken dan ook erg leuk en gezellig, want ik hoor ook graag wat jij gedaan hebt iedere week. Soms kan ik wel een beetje serieus eruit zien, maar vergis je niet, ik hou heel erg van grapjes. Ik kijk uit naar jullie verhalen over alles wat je beleeft.

Keet Kleur, aangenaam. Ik ben nog jong en daardoor vol energie. Ik maak de mooiste dingen met verf, potloden, stiften, glitters, noem maar op. Ik kan de hele dag creatief bezig zijn en weet voor elke feestdag iets leuks te maken. Wat er dan nog op mijn verlanglijstje staat om eens te doen? Verf maken van natuurlijke producten! Bijvoorbeeld met bloemen of eten. Misschien wil jij me wel helpen met bedenken hoe we dit kunnen doen?

Hallotjes, Daar ben ik dan, ik ben Stanley Stekker, het nieuwste lid van de club bij de bevers. Het is voor mij allemaal nog even een beetje wennen aan de groep en alle leuke spelletjes die we vaak doen. Maar ik weet zeker dat ik mijn draai ga vinden en samen met de kinderen veel leuke middagen ga beleven. Als Stanley hoop ik de kinderen wat nieuwe technieken en andere slimme weetjes te kunnen leren, zodat ze deze weer mee kunnen nemen naar de volgende groepen Handige groetjes van Stanley Stekker

Omdat we met een grote bever speltak zijn, vragen we met weekenden en zomerkamp soms hulp van andere speltakken. Zo zal je regelmatig Bas Bos of Antoine voorbij zien komen. Stuk voor stuk gezellige en lieve stafleden die vol enthousiasme met jou een spel doen of kunstwerk maken. En ga je iets doen wat je misschien nog niet kent en een beetje spannend vind, dan is er altijd iemand extra die je kan helpen. Toch fijn, die extra handjes!