Blokhut

Leuk dat je interesse hebt in onze blokhut. Gezien het verhuur van onze blokhut via de stichting gaat waar wij bij aangesloten zijn, zijn de contactgegevens verschillend van die van onze scouting. Hieronder zul je informatie vinden over de juiste contactgegevens, de beschikbaarheid en alvast een kleine omschrijving van onze blokhut.

Beschikbaarheid

Onze blokhut is beschikbaar voor oa scouting groepen, groepen van Jong Nederland, andere sportgroepen, etc. Helaas mag onze blokhut niet verhuurd worden voor bijvoorbeeld personeelsfeestjes. Mocht je hier vragen over hebben neem dan even contact op met onze verhuurder. Hieronder vind je de verhuurkalender van onze blokhut, hier kan je dus alvast even kijken of de gewenste dagen nog vrij zijn. Onze eigen groepen draaien iedere vrijdag vanaf 20.00 en iedere zaterdag van 13.00 tot 17.30. Op zaterdag wordt er dan ook verwacht dat wij tussen deze uren de blokhut tot onze beschikking hebben. Eventuele leuke activiteiten zijn het bezoeken van de nabij gelegen bossen of het centrum van Geldrop, beide op loopafstand. Mochten jullie een fiets, auto of treinkaartjes ter beschikking hebben, dan is Eindhoven altijd leuk of bijvoorbeeld Dierenrijk in Nuenen.

Verhuurkalender (niet altijd up-to-date, voor info mailen)

Blokhut ‘de Prelle’

Parallelweg 10A